REGULAMIN – SERWIS
Zasady serwisowania sprzętu komputerowego przez:
DERACOM Komputery Osobiste
- DERACOM Komputery Osobiste nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych i programów podczas wykonywania czynności serwisowych. DERACOM Komputery Osobiste nie jest zobowiązany do utworzenia kopii ani do odtworzenia oryginalnej zawartości dysku po naprawie.
- Sprzęt zostanie zdiagnozowany tylko pod kątem usterki podanej przez Klienta.
- Diagnoza jednostki sprzętu jest płatna i wynosi:
- Notebooki, PDA – od 100 PLN netto
- Telefony GSM – od 80 PLN netto
- Drukarki – od 100 PLN netto
- Serwery – od 300 PLN netto
- Inne (nie wymienione powyżej) – od 60 PLN netto
Opłata pobierana jest w przypadku, gdy:
- zgłoszony do naprawy sprzęt okaże się sprawny (również w przypadku napraw gwarancyjnych),
- usterka wynika z wad oprogramowania, a nie sprzętu (również w przypadku napraw gwarancyjnych)
- Klient zrezygnuje z naprawy, bez wyceny naprawy
- następuje zmiana kwalifikacji naprawy z gwarancyjnej na płatną.
- stwierdzenia nieautoryzowanej ingerencji w sprzęt
- uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania regenerowanych tuszy
- stwierdzenia nieprawidłowości działania sprzętu w wyniku używania nieoryginalnych części
- Ekspertyza w zakresie wyceny kosztów naprawy, ważna jest 14 dni kalendarzowych od daty jej wykonania.
- Wszystkie płatności do kwoty 500 PLN netto oraz pierwsza płatność pobierane są gotówką lub kartą płatniczą.
- Użytkownik, podając dane osobowe w formularzu zgłoszeniowym, oświadcza, że:
- są one zgodne z prawdą
- zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 ustawy o ochronie danych osobowych, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez DERACOM Komputery Osobiste w celu promocji (marketingu) produktów i firm.
- zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 ustawy o ochronie danych osobowych, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez producentów sprzętu do celów związanych z naprawą gwarancyjną sprzętu będącego w posiadaniu użytkownika.
- Klient zobowiązany jest do odbioru sprzętu nie później niż w terminie 30 dni od daty pierwszego wezwania do odbioru. W przypadku nie odebrania sprzętu w terminie 30 dni od daty pierwszego wezwania do odbioru, DERACOM Komputery Osobiste naliczać będzie karę umowną w wysokości 1 zł za każdy dzień zwłoki (kara umowna jest zwrotem kosztów dla DERACOM Komputery Osobiste, za przechowywanie i ubezpieczenie pozostawionego przedmiotu).
- Podane kwoty są cenami netto i nie zawierają podatku VAT 23%
- DERACOM Komputery Osobiste udziela 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta.
- Wymienione na gwarancji, uszkodzone części zamienne pozostają własnością producenta.
- W przypadku napraw płatnych DERACOM Komputery Osobiste zastrzega sobie możliwość odstąpienia od wykonania usługi, jednocześnie deklarując, że korzystać będzie z odstąpienia w szczególności w przypadku niedostępności części zamiennych.
- Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę DERACOM Komputery Osobiste z siedzibą w Łochowie al. Pokoju 32 do celów związanych z wystawieniem faktury, realizacją naprawy gwarancyjnej, przekazywaniem informacji handlowych oraz podejmowaniem działań marketingowych w formach prawem dozwolonych, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (DZ.U. nr 133/97, poz. 883) oraz Ustawa z dnia 18.07.2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144). Przysługuje mi prawo do poprawiania moich danych osobowych.